Skip to content

FAQ

 

Betalningsalternativ – Vilka finns det?

Vi erbjuder allt! Handla med kort, faktura eller delbetalning via Klarna. Vi tar ingen fakturaavgift. 

 

Ångerrätt – Kan jag ångra mitt köp?

Absolut! Ångerrätten gäller i 14 dagar efter att du tagit emot varan i enlighet med Distans- och hemförsäljningslagen. När du returnerar en vara måsten den var oanvänd samt i hel originalförpackning.


Retur – Hur går det till?

Varor som är i ursprungligt skick går alldeles utmärkt att returnera. För en godkänd retur behöver produkten vara i nyskick samt oskadat. För att genomföra en retur kontakta oss här för att få returinstruktioner samt retursedel. 

Ange följande info i kontaktformuläret: 

  • Ordernummer
  • Namn angivet i ordern
  • E-post i ordern
  • Returorsak
  • Namn på det du vill returnera samt antal 


Fraktkostnaden för retur är 49 kr, den kan vi tyvärr inte bjussa på! 


Returprocessen kan ta upp till 14 dagar från att du överlämnar paketet till ditt anvisade ombud. Spara ditt kvitto från ombudet tills du fått en returbekräftelse från oss. 

 

Byte – Kan jag byta produkt?

Byte av en produkt hanteras som en retur. Produkterna måste alltså vara i nyskick och återlämnas i hel originalförpackning. Vi återbetalar dig vid mottagandet av produkterna, du kan därefter göra ett nytt köp på önskade produkter. 

 

Reklamation – Vad gör jag om jag får en skadad produkt?

Kontakta oss på order@styleri.se för att reklamera en vara. Uppge ditt ordernummer vid kontakt för snabbare hantering. När din reklamation behandlas kommer du få ett bekräftelsemail om att det går bra att skicka din vara, skicka inte varan innan dess. Styleri (Style & Stage AB) står för eventuell returfrakt vid reklamationsärende. Styleri (Style & Stage AB) ska återbetala ordersumman eller makulering av utställd faktura inom 14 dagar från det datum då ärendet hanterats.